Nyomtatványok Munkaviszonyhoz

Hiába csinálod jól, ha a nyilvántartásaid hibásak!

A szabályos munkavégzést pontosan és helyesen kell dokumentálni!


Ehhez gyűjtöttem össze segítségként a legfontosabb és nélkülözhetetlen nyomtatványokat.

A NAV és a Munkaügyi ellenőrök nagyon szigorúan ellenőrzik a szabályok betartását.

Lehet hogy mindent jól csinálsz, de ha nem jól írod le, akkor az olyan, mintha nem jól csinálnád!
A törvények nem mindig tartalmaznak nyomtatvány sablont, csak azok kötelező adattartalmát határozzák meg. Így a felhasználok feladata lesz, ezeket valahogyan írásos formába öntsék.


A munkaviszonyban és az egyszerűsített foglalkoztatásban más nyomtatványokat kell használni.

Alap dokumentumok a munkaviszonyban:

  • munkaszerződés,
  • tájékoztató,
  • munkaidő nyilvántartás ( régi nevén jelenléti ív! )
  • belépő dolgozó nyilatkozatai,

10+1 Nyomtatványt gyűjtöttem össze

Ezek a nyomtatványok már igen sok NAV ellenőrzésen, és Munkaügyi ellenőrzésen mentek át.

Biztos vagyok benne, ha ezeket használod, a hatóságok el fogják fogadni.

Mi lesz a nyomtatvány csomagban?

Kétféle munkaszerződés.

Egy a munkaviszonyra, és egy az egyszerűsített foglalkoztatásra.

&, Kétféle jelenléti ív.

Más nyomtatványt  érdemes alkalmazni a munkaviszonyban, és mást az alkalmi munkavállalásnál.alkalmaz

&, Tájékoztató a munkaszerződés mellé.

Ez egy kötelező melléklete a munkaszerződésnek. Minden olyan témára kitér, amit amúgy is meg szoktunk beszélni szerződés kötés előtt.

&, Nyilatkozatok, tájékoztatók a munkaviszony megkezdésekor.

 +1Bér + Járulék tábla

Ebből megtudhatod, hogy a minimum mennyi munkabért kell adnod, a különböző részfoglalkoztatás esetén, mennyi járulékot kell befizetni, és mennyi lesz a dolgozó nettó bére.

Ha már jól ismered az alkalmi munkavállalás szabályait, érdemes azon is elgondolkodni, hogy biztosan jó választás-e. Segítségként, írtam egy bejegyzést erről.

Kattints ide, és olvasd el!