Nyomtatványok Munkaviszonyhoz
Hiába csinálod jól, ha a nyilvántartásaid hibásak!
A szabályos munkavégzést pontosan és helyesen kell dokumentálni!
Ehhez gyűjtöttem össze segítségként a legfontosabb és nélkülözhetetlen nyomtatványokat.
A NAV és a Munkaügyi ellenőrök nagyon szigorúan ellenőrzik a szabályok betartását.
A munkaviszonyban és az egyszerűsített foglalkoztatásban más nyomtatványokat kell használni.
Alap dokumentumok a munkaviszonyban:
- munkaszerződés,
- tájékoztató,
- munkaidő nyilvántartás ( régi nevén jelenléti ív! )
- belépő dolgozó nyilatkozatai,
10+1 Nyomtatványt gyűjtöttem össze
Ezek a nyomtatványok már igen sok NAV ellenőrzésen, és Munkaügyi ellenőrzésen mentek át.
Biztos vagyok benne, ha ezeket használod, a hatóságok el fogják fogadni.
Mi lesz a nyomtatvány csomagban?
& Kétféle munkaszerződés.
Egy a munkaviszonyra, és egy az egyszerűsített foglalkoztatásra.
&, Kétféle jelenléti ív.
Más nyomtatványt érdemes alkalmazni a munkaviszonyban, és mást az alkalmi munkavállalásnál.alkalmaz
&, Tájékoztató a munkaszerződés mellé.
Ez egy kötelező melléklete a munkaszerződésnek. Minden olyan témára kitér, amit amúgy is meg szoktunk beszélni szerződés kötés előtt.
&, Nyilatkozatok, tájékoztatók a munkaviszony megkezdésekor.
+1. Bér + Járulék tábla
Ebből megtudhatod, hogy a minimum mennyi munkabért kell adnod, a különböző részfoglalkoztatás esetén, mennyi járulékot kell befizetni, és mennyi lesz a dolgozó nettó bére.
Ha már jól ismered az alkalmi munkavállalás szabályait, érdemes azon is elgondolkodni, hogy biztosan jó választás-e. Segítségként, írtam egy bejegyzést erről.